28.10.17

Μητέρα έχτισε ένα σπίτι με τα χέρια της και κόστος μόλις 9.000 ευρώ

Μια μαμά έμεινε άστεγη όταν διαλύθηκε ο γάμος της, όταν και είπε να σηκώσει τα μανίκια και να πιάσει δουλειά
Η Charlotte Sapwell από τη Βικτόρια της Αυστραλίας δεν ήθελε να υπονομεύσει το μέλλον της με ένα πελώριο στεγαστικό δάνειο, κι έτσι αποφάσισε να φτιάξει μόνη το σπίτι για την ίδια και τους δύο της γιους.
Το σπιτάκι απαρτίζεται από καθιστικό και κουζίνα, ένα μπάνιο αλλά και δύο υπνοδωμάτια, ένα για κείνη και ένα για τα παιδιά.
Όπως δήλωσε η ίδια: «Δεν είναι κάτι που είχα σκεφτεί ποτέ, εξαιτίας όμως των οικονομικών δυσκολιών μίλησα με τον παππού και μου πρότεινε να χτίσουμε ένα μικρό σπιτάκι. Δεν είχα άλλη επιλογή και ως μαμά ήμουν υποχρεωμένη να κάνω ό,τι περνά από το χέρι μου για τα παιδιά μου, ακόμα κι αν σήμαινε πολλές μέρες και σκληρή δουλειά».
Πέντε μήνες και 9.000 ευρώ αργότερα, η Charlotte και τα παιδιά της μένουν σε ένα υπέροχο σπιτάκι στην αυλή του παππού. Παρά το γεγονός ότι μοιάζει πια καταπληκτικό, η Charlotte μπήκε σε μεγάλο κόπο να το φτιάξει. Και ήταν οι μικροχαρές, όπως το «τρεχούμενο νερό» και το «καζανάκι της τουαλέτας» που όπως λέει της έδωσαν δύναμη να συνεχίσει.
Η Charlotte και η οικογένειά της το έχτισαν μόνοι τους, επιστρατεύοντας γείτονες και φίλους και ρίχνοντας έτσι καθοριστικά το κόστος κατασκευής. Ακόμα και οι δύο γιοι της, δύο και έξι χρονών, ήταν πρόθυμοι να βοηθήσουν, αφήνοντάς της έτσι τα απαραίτητα για να το εξοπλίσει με έπιπλα και οικιακές συσκευές.
«Ποτέ δεν πίστευα πως θα μπορούσα να χτίσω το δικό μου σπίτι και να αγαπήσω κιόλας όλη τη διαδικασία».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου