27.10.17

Κυρία-κυρία, ο Χριστόφορος με παρακολουθεί

Έτρεξα στο σπίτι μου γεμάτος ενοχές! 
Τους τελευταίους μήνες ο λογαριασμός μου στο twitter αύξησε σημαντικά τους ακολούθους του. 
Ο υπουργός Χριστόφορος, όμως, ήταν κατηγορηματικός, ότι υπάρχει μία αύξηση ψεύτικων  λογαριασμών που ακολουθούν δεξιούς λογαριασμούς. 
Τα ερωτήματα με πλημμυρίζουν: Είναι ο δικός μου λογαριασμός Δεξιός ή όχι; 
Και πως είναι, υπουργέ μου, οι Αριστεροί λογαριασμοί; 
Πως τους ξεχωρίζεις, ανάθεμά σε…
Προσέξτε σας παρακαλώ τι ακριβώς δήλωσε αυτό το παλικάρι: 
 «Το μηνιαίο report με το οποίο παρακολουθούμε τα ποιοτικά και ποσοτικά δεδομένα στα social media περιέχει για το μήνα αυτό και ένα ενδιαφέρον (παραπολιτικό) στοιχείο: συνεχίζεται η μαζική δημιουργία ψεύτικων λογαριασμών που ξεκίνησε από τον Σεπτέμβριο και αφορά φανς τηλεοπτικών σώου που ακολουθούν ταυτόχρονα πολλούς δεξιούς λογαριασμούς».
Τι μαθαίνουμε; α) υπάρχει μηνιαίο report για τα social media. β) έχουν κάποιον μηχανισμό για να τα παρακολουθούν όλα αυτά ή καλύτερα κάποιο λογισμικό. γ) μας έχουν φακελώσει όλους.
Οι λογαριασμοί, λοιπόν, είναι Δεξιοί και Αριστεροί. Δεν ξέρω αν έχουν κατηγορία και για Κεντρώους ή αν αυτή την κατηγορία την έχουν φυλάξει αποκλειστικά για την Παπακώστα και τους άλλους λαμπρούς εκπροσώπους του… «μεσαίου χώρου». Όσο κι αν προσπαθώ, πάντως, να αντιληφθώ το πώς ξεχωρίζουν έναν Δεξιό από έναν Αριστερό λογαριασμό, μου είναι αδύνατον να βγάλω κάποια άκρη. Εκτός αν μας έχουν φακελώσει όλους. Δεν υπάρχει άλλη λογική εξήγηση.
Έχουμε ακούσει κάποιους να αναφέρονται σε σκοτεινές διαδρομές της εξουσίας και σε ένα λογισμικό που κάποιοι Αμερικανοί εμπιστεύτηκαν το 2013 σε κάτι παιδιά. Αλλά άντε τώρα να βγάλεις άκρη με τους αστικούς μύθους, ότι δήθεν αυτοί οι Αμερικανοί και οι φίλοι τους στην Ελλάδα (κάτι πετρελαιάδες και σύζυγοι εφοπλιστών) έφεραν τον Αλέξη στην εξουσία. 
Οι ίδιες φήμες λένε ότι αυτό το λογισμικό κάνει βόλτες στα social media και ότι εξελίχτηκε ακόμη περισσότερο με την συνδρομή ψυχολόγων. 
Δεν πιστεύω τίποτα! Νομίζω, όμως, ότι μία σοβαρή κυβέρνηση στο μέλλον μπορεί να κάνει πολλά σχετικά με το θέμα αυτό. Διότι δεν μπορεί να ανεχτούμε να σέρνονται φήμες στην αγορά, ότι κάποιος κάπου κάτι έκανε, κάτι έδωσε και τα λοιπά και τα λοιπά.
Η αλήθεια είναι φίλοι μου ότι μόλις ήμουν έτοιμος να κάνω ένα ακόμη like και το μετάνιωσα. Είπα, άσε ρε φίλε. Ξέρεις που  μπλέκεις κάνοντας ένα like;  Κι αν το εντοπίσει ο Χριστόφορος; 
Είμαστε για τέτοια; Να μην σας πω ότι σκέφτηκα ακόμη και να σβήσω αυτόν τον λογαριασμό στο twitter που γεννοβολάει ακολούθους. Και ρε σεις ακόλουθοι! Που πάτε καλέ και πατάτε το «ακολουθώ»; Θέλετε να μας βάλετε σε μπελάδες;
Νιώθω θύμα ιντερνετικής παρενόχλησης. Δεν μπορώ, πλέον, να σερφάρω, να μοιράσω likes και χαρά στους ανθρώπους, να γράψω ανερυθρίαστα την άποψή μου. 
Το πρόσεξες υπουργέ μου αυτό το «ανερυθρίαστα»; 
Εκεί που μας χρώσταγαν, μας πήραν και το βόδι!
 
Θανάσης Μαυρίδης-liberal.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου