Οι φήμες που έρχονται από
την BMW κάνουν λόγο για ανατρεπτικές αλλαγές στην επερχόμενη M3 η οποία
θα παρουσιαστεί λίγο μετά το λανσάρισμα της νέας σειράς 3 στις αρχές του
2019.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που διαρρέουν από το εργοστάσιο η νέα Μ3 θα έχει κάποιας μορφής τετρακίνηση (όπως και στη νέα Μ5) η οποία, για να μην αλλάξει ο χαρακτήρας του μοντέλου, θα έχει σαφώς πισωκίνητη κατανομή της ισχύος.
Μία ισχύς που όλες οι ενδείξεις συντείνουν στο ότι θα ξεπεράσει τα 500 άλογα και τα 600 Nm ροπής από τον ήδη υπάρχονται κινητήρα, τον 3λιτρο εξακύλινδρο τούρμπο. Ο κινητήρας αυτός θα διαθέτει κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως ψεκασμό νερού, ένα ήπιο υβριδικό σύστημα με τάση λειτουργίας στα 48V και βελτιωμένες εκπομπές ρύπων.
Η νέα κορυφαία 3άρα θα βασίζεται στο δάπεδο CLAR την εξέλιξη του οποίου θα αναλάβει το M-Division με στόχο την αύξηση της ακαμψίας σε σχέση με το σημερινό μοντέλο και την μείωση του βάρους πάνω από 50 κιλά. Επίσης οι πληροφορίες κάνουν λόγο για υιοθέτηση ενός 8τάχυτου Steptronic κιβωτίου στην θέση του σημερινού διπλού συμπλέκτη, θα υπάρχει ηλεκτρική μεταβαλλόμενη υποβοήθηση, ενεργή ανάρτηση και ένα νέο σύστημα φρένων με χαρακτηριστικά fly-by-wire.
Μένει να δούμε πόσα από όλα αυτά θα επαληθευτούν και στην πράξη, καθώς όπως όλα δείχνουν η BMW φαίνεται αποφασισμένη να κρατήσει πολύ ψηλά την σημαία της Μ3.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που διαρρέουν από το εργοστάσιο η νέα Μ3 θα έχει κάποιας μορφής τετρακίνηση (όπως και στη νέα Μ5) η οποία, για να μην αλλάξει ο χαρακτήρας του μοντέλου, θα έχει σαφώς πισωκίνητη κατανομή της ισχύος.
Μία ισχύς που όλες οι ενδείξεις συντείνουν στο ότι θα ξεπεράσει τα 500 άλογα και τα 600 Nm ροπής από τον ήδη υπάρχονται κινητήρα, τον 3λιτρο εξακύλινδρο τούρμπο. Ο κινητήρας αυτός θα διαθέτει κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως ψεκασμό νερού, ένα ήπιο υβριδικό σύστημα με τάση λειτουργίας στα 48V και βελτιωμένες εκπομπές ρύπων.
Η νέα κορυφαία 3άρα θα βασίζεται στο δάπεδο CLAR την εξέλιξη του οποίου θα αναλάβει το M-Division με στόχο την αύξηση της ακαμψίας σε σχέση με το σημερινό μοντέλο και την μείωση του βάρους πάνω από 50 κιλά. Επίσης οι πληροφορίες κάνουν λόγο για υιοθέτηση ενός 8τάχυτου Steptronic κιβωτίου στην θέση του σημερινού διπλού συμπλέκτη, θα υπάρχει ηλεκτρική μεταβαλλόμενη υποβοήθηση, ενεργή ανάρτηση και ένα νέο σύστημα φρένων με χαρακτηριστικά fly-by-wire.
Μένει να δούμε πόσα από όλα αυτά θα επαληθευτούν και στην πράξη, καθώς όπως όλα δείχνουν η BMW φαίνεται αποφασισμένη να κρατήσει πολύ ψηλά την σημαία της Μ3.