14.3.15

ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΕΙΜΑΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΩ ΣΤΟ ΧΑΡΗ ΞΥΔΗ !

Διάβασα με ιδιαίτερη προσοχή το άρθρο του Χάρη Ξύδη στις «Γνώμες» του Ιστότοπου SDNA, τι στιγμή μάλιστα που ανέφερε το όνομα μου ,αλλά και υιοθετούσε κάποιες από τις προεκλογικές μου προτάσεις –δεσμεύσεις.
Παίζοντας με τις …λέξεις και την σημασία που έχουν όταν χρησιμοποιούνται, θα επισημάνω τα εξής: 

1)Σημειώνει ο κ. Ξύδης ότι « εκλέχτηκε ένα συμπαγές και ομοιογενές διοικητικό συμβούλιο…»
Τα προηγούμενα άραγε τι ήταν;
-Σε άλλο σημείο αναφέρει «Απαρτίζεται από ικανά και σοβαρά στελέχη της δημοσιογραφικής οικογένειας…»
Ενώ στις προηγούμενες διοικήσεις συμμετείχαν ανίκανοι και αστείοι!!!
2)Αναφέρεται ο κ. Ξύδης στη συνέχεια και προτείνει την δημιουργία ενός άτυπου συμβουλίου με στόχο την ενότητα του κλάδου για να αποκαλυφθούν όσοι ήθελαν να προσφέρουν η ήθελαν την καρέκλα .Και εκεί αναφέρει και το όνομα μου.
-Είναι γνωστές και οι σχέσεις και οι συνεργασίες του παρελθόντος και μέχρι ενός σημείου οι συμπάθειες και οι επιλογές .Σεβαστές. Από εκεί και πέρα όλα έχουν ένα μέτρο.
Κύριε Ξύδη,
Τα τελευταία 9 χρόνια στις τρείς προηγούμενες αναμετρήσεις στο ΠΣΑΤ ,στον οποίο εγώ ήμουν καθημερινά με δικά μου έξοδα και τον υπηρετούσα εθελοντικά ,σας είδα μόνο την ημέρα των εκλογικών αναμετρήσεων.
Κύριε Ξύδη στο ερώτημα σας αν εγώ εργάστηκα και συνέβαλα στην ενότητα του χώρου μας η ήθελα την καρέκλα σας θυμίζω:
Α)Τα 9 χρόνια πήγα στο σύνδεσμο 215.000 ευρώ χορηγίες για την επιβίωση του.
Β)Υπερασπίστηκα τα δικαιώματα των συναδέλφων στα γήπεδα ,συγκρούστηκα με παράγοντες ακόμη και με συναδέλφους για να διατηρηθούν κεκτημένα δικαιώματα, και το πλήρωσα επαγγελματικά .
Γ)Εγώ κ .Ξύδη είμαι ο Α΄ Αντιπρόεδρος στην ιστορία του ΠΣΑΤ που όντας στη… καρέκλα όπως σημειώνεις απολύθηκα και από την ΕΡΤ και από τον ΟΠΑΠ!!!Μια και γράφεις για καρέκλες και έχεις απορίες.
Τα 9 χρόνια μου στο ΠΣΑΤ καθημερινά ξέρουν πολύ καλά και αυτοί που με καταψήφισαν και αυτοί που δεν ήρθαν να ψηφίσουν ότι κατέθεσα την ψυχή μου.
Όσο για την καρέκλα; Δεν είμαι ούτε από τους χαρακτήρες ,ούτε από τους δημοσιογράφους που χρειάζονται καρέκλες για να φανούν όπως υπονοείτε .Και πάνω από όλα δεν είμαι από τους χαρακτήρες που θα πουλήσω και την ψυχή μου στο διάβολο για να γίνω πρόεδρος στο ΠΣΑΤ(Το τελευταίο αν θές στο αναλύω προς το παρόν δια ζώσης μέχρι κεραίας)
Αγαπητέ κ.Ξύδη στην προτελευταία επισήμανση σου ότι «Δεν έχουν νόημα οι συνδικαλιστικές παρεμβάσεις αλλά η στροφή στην ελληνική οικογένεια …»λυπάμαι που θα σας δυσαρεστήσω αλλά ο φίλος σας πρόεδρος δεν μπορεί να αγνοήσει τον ρόλο και τις πρακτικές που χρησιμοποίησε ως επαγγελματίας συνδικαλιστής για να γίνει πρόεδρος.
Και επειδή ούτε εγώ είμαι ο Σωτήρης Τριανταφύλλου (Ευτυχώς)σας επισημαίνω κάποια από τα γεγονότα που συνέβησαν για πρώτη φορά στο ΠΣΑΤ με τόσο έντονο και προκλητικό τρόπο.
1)Πρώτη φορά ο Οργανωτικός γραμματέας της ΠΟΕΣΥ Νίκος Συνοδινός είχε στήσει στρατηγείο στην ΠΟΕΣΥ και έπαιρνε τηλέφωνα συναδέλφους δίνοντας μάλιστα και γραμμή και μέσω του διαδικτύου!!!
2)Πρώτη φορά  γενική συνέλευση του ΠΣΑΤ η πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ από μικροφώνου έπλεκε το εγκώμιο του κ. Τριανταφύλου και συνεργατών του!!!
3)Από το μεσημέρι ο οργανωτικός γραμματέας της ΠΟΕΣΥ ήξερε το αποτέλεσμα(Όλως τυχαίως είχε… μετρήσει καλά τα κουκιά και τις συνδρομές) και το διέδιδε στο πεζοδρόμιο της Ασκληπιού!!!
Όσο για τον πρόεδρο της εφορευτικής επιτροπής και την λειτουργία του, θα ενημερωθεί ο χώρος μας σε λίγες ημέρες.
Αυτά και πολλά αλλά κ. Ξύδη ως πρακτικές για μένα ήταν άγνωστα και θα παραμείνουν άγνωστα και ξένα με την ηθική μου  .
Ο ΠΣΑΤ έχει ήδη γίνει παράρτημα και τον έκανε έτσι ο φίλος σας.
Σε αυτόν τον ΠΣΑΤ μένω απλό μέλος γιατί σέβομαι την ιστορία του και μόνο.
ΥΓ: Για να δώσω ένα ακόμη δείγμα στο κ. Ξύδη να καταλάβει ότι δεν ήμαστε χθεσινοί ούτε ηλίθιοι ας διαβάσει τον διάλογο μου με άνεργο συνάδελφο μετά τις εκλογές.
Για ποια ενότητα μιλάτε κ. Ξύδη σε ένα κινεζοποιημένο και αμετανόητο χώρο που ο ένας επιδιώκει να φάει τις σάρκες του άλλου και με τους πονηρούς να επιδίδονται στην φτηνή αγοραπωλησία ελπίδας; 

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕ ΑΝΕΡΓΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ.
Έναρξη συνομιλίας
Τρίτη 9:54π.μ.
ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ: γίγαντα πετράν βρήκες λεφτά και ψήφισες Τριανταφύλλου ρε μάγκα

-ΑΝΕΡΓΟΣ-ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ

ΑΝΕΡΓΟΣ-ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΦΡΑΓΚΟ
τι έγινε

ΑΝΕΡΓΟΣ-ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΠΟΝΟ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ

ΑΝΕΡΓΟΣ-ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΓΙΝΕ
τι εννοείς ότι θα πάρεις μια απόδειξη

ΑΝΕΡΓΟΣ-ΕΝΑ ΧΑΡΤΑΚΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ 15 ΓΙΟΥΡΟΣ

ΑΝΕΡΓΟΣ-ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΗΓΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑ

ΑΝΕΡΓΟΣ-ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΧΟΜΟΥΝ ΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ...
ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΤΣΙ;

ΑΝΕΡΓΟΣ-ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΗΝΥΜΑ ΟΠΩΣ ΕΣΤΕΙΛΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑ
κατάλαβα.
ποιους άλλους ξέρεις οτι ψήφησαν έτσι ρε Πετράν;

ΑΝΕΡΓΟΣ-ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΜΟΝΟ ΕΜΕΝΑ
και ποιος στο επιβεβαίωσε;

ΑΝΕΡΓΟΣ-ΣΕ ΕΙΠΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΖΗΤΗΣΑΝ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ Η ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΗ
ποιος ρε φίλε

ΑΝΕΡΓΟΣ-ΗΤΑΝ ΚΑΜΠΟΣΟΙ...

ΑΝΕΡΓΟΣ-ΜΗΝ ΜΕ ΖΗΤΑΣ ΟΝΟΜΑΤΑ
ρε Πέτρο άλλο σε ρωτώ .Η κοπέλα σου έδωσε απόδειξη χωρίς να πληρώσεις έτσι; Τι σου είπε δηλαδή για να καταλάβω

ΑΝΕΡΓΟΣ-ΤΙΠΟΤΑ
Ήρθες στο ΠΣΑΤ πήρες το χαρτάκι και την απόδειξη και πήγες και ψήφησες;

ΑΝΕΡΓΟΣ-Α ΓΕΙΑ ΣΟΥ

ΑΝΕΡΓΟΣ-ΜΠΡΟΣΤΑ ΗΣΟΥΝ... ΜΕ ΕΙΔΕΣ ΝΑ ΒΓΑΖΩ ΛΕΦΤΑ;;;
χωρίς να δώσεις τα 15 ευρώ σου έδωσαν χαρτάκι ότι τα έδωσες και είσαι οκ; Αυτό δεν έγινε;
ΑΝΕΡΓΟΣ-ΝΑΙ
εγώ σε είδα βγαίνοντας από την τουαλέτα στο φευγα

ΑΝΕΡΓΟΣ-OK
Από την εφορευτική δεν μου είπες ποιος σου είπε ότι είναι οκ μπορείς να ψηφίσεις χωρίς να πληρώσεις

Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία

Αντώνης Αντωνόπουλος
Αθλητικός Συντάκτης
Μέλος ΠΣΑΤ-ΕΣΗΕΑ.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου