29.11.19

Δημήτρης Καφαντάρης - Σας ευχαριστώ !

Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους συναδέλφους αυτοδιοικητικούς
της   ΚΕΔΕ για την τιμή και εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου, με την επανεκλογή μου στο  Διοικητικό Συμβούλιο  του κορυφαίου αυτοδιοικητικού  μας οργάνου.
Μια επανεκλογή που σηματοδοτεί την αναγνώριση του έργου μου, κατά την προηγούμενη θητεία  ως  Α’ Αντιπροέδρου.
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να σημειωθεί ότι με την επανεκλογή μου, είμαι ο μοναδικός αυτοδιοικητικός σε όλη την Πελοπόννησο που συμμετέχω στο ανώτατο συνδικαλιστικό όργανο του κλάδου μας.
Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι στις δύσκολες στιγμές των καιρών μας, θα προσπαθήσω να φανώ αντάξιος των προσδοκιών ολων, ώστε όλοι μαζί να μπορέσουμε να πετύχουμε λύσεις για τα μεγάλα προβλήματα τον Δήμων μας και να πάμε μπροστά στη νέα εποχή, την Αυτοδιοίκηση.
                                                                                                                
Σας ευχαριστώ,
                                                                                                              
 Δημήτρης Καφαντάρης

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου