16.12.11

Επίθεση του Ν.Φλαούνα στον δημοσιογράφο Θ.Πουλόπουλο !

Ο δημοσιογράφος κ.Νίκος Φλαούνας δηλώνει παρών και απευθύνει ανοικτή επιστολή προς τη διοίκηση του Μεσσηνιακού τηλεοπτικού σταθμού ΝΕΤ στην οποία αναφέρει ότι:
ΠΡΟΣ:
ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ Δ.Σ ΤΗΣ ΝΕΤ Α.Ε.
Είναι προφανές, πως η απειρία σας σε Δ.Σ Ανώνυμης Εταιρείας, ιδιαίτερα δε στον ευαίσθητο χώρο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, όπως είναι η Τηλεόραση, δημιουργεί πρόβλημα στην επιχείρηση και στους Μετόχους και κυρίως στον υπογράφοντα, εκ των Βασικών Μετόχων της ΝΕΤ.
Αναφέρομαι στην τακτική του τοποθετημένου Αντιπροέδρου στο Δ.Σ, Αθανασίου Πουλόπουλου, ο οποίος αναφέρεται στο πρόσωπό μου, ξεχνώντας ή αγνοώντας πως είμαι Βασικός Μέτοχος.
Μου είναι αδιάφορο, εάν αυτοαποκαλείται ….δημοσιογράφος.
Είναι όμως αστείο, να με δυσφημεί και μάλιστα σε βαθμό συκοφαντικής δυσφήμισης λέγοντας για παράδειγμα, πως καταδικάστηκα, σε συγκεκριμένη δίκη (την οποία παρακολουθούσε πρόσωπο του στενού του περιβάλλοντος), σε μήνυση που είχε υποβάλλει φιλικό του πρόσωπο, εναντίον μου και κατ’ επέκταση εναντίον της ΝΕΤ Α.Ε
Η αλήθεια είναι (την οποία γνώριζε), πως αθωώθηκα και η αθώωσή μου είναι και προς όφελος της ΝΕΤ Α.Ε, της οποίας ο Πουλόπουλος είναι μέλος του Δ.Σ. Επειδή τα παραπάνω συκοφαντικά αναφερόντουσαν δημοσίως, ακόμη και στο γήπεδο, στο οποίο ήσασταν παρόντες, να υποδείξετε στον Αντιπρόεδρο, να μην δημιουργεί προβλήματα στην εταιρεία και να αποκαταστήσει την αλήθεια, σε ότι με αφορά.
Υ.Γ Κατά περίεργο τρόπο ο μηνυτής μου, προσλήφθηκε την επομένη της δίκης στη ΝΕΤ
Νίκος Φλαούνας
Δημοσιογράφος
Βασικός Μέτοχος ΝΕΤ Α.Ε

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου