Στην επιμήκυνση του σχολικού έτους
προχωρά ο υπουργός Παιδείας, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, όπως
αποκάλυψε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», ενώ παράλληλα μειώνεται η σχολική
ύλη και αλλάζει ο τρόπος διδασκαλίας, προκειμένου να βελτιωθούν όχι
μόνο οι γνώσεις, αλλά και οι δεξιότητες και οι ικανότητες των μαθητών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η επιμήκυνση του σχολικού έτους ενδέχεται να ισχύσει και από εφέτος για τους καθηγητές, προκειμένου μέχρι τα μέσα Ιουλίου να ολοκληρωθούν όλες οι εργασίες, που συνήθως γίνονται στο «παρά πέντε», πριν την έναρξη των σχολικών μαθημάτων.
«Η νέα χρονιά πρέπει να βρει το σχολείο καθόλα έτοιμο να ξεκινήσει και να μην γίνεται αγώνας δρόμου στις αρχές Σεπτεμβρίου, προκειμένου να τακτοποιηθούν οι προετοιμασίες» επισημαίνει στέλεχος του υπουργείου.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, τα μαθήματα την ερχόμενη χρονιά μελετάται να ξεκινήσουν στις 8 Σεπτεμβρίου, αντί στις 11 που είναι καθιερωμένο, ενώ η λήξη του σχολικού έτους να γίνεται λίγες ημέρες μετά.
Μελετάται επίσης η κατάργηση σχολικών αργιών, όπως της 7ης Ιανουαρίου του Αγίου Ιωάννη, η οποία καθιερώθηκε ως αργία ύστερα από φορά που «έπεσε» Παρασκευή και δόθηκε ως αργία.
Στο ίδιο μήκος κύματος, μελετάται η επιστροφή στο σχολείο την Τετάρτη, μετά τον εορτασμό του Πάσχα, χωρίς να έχει οριστικοποιηθεί ακόμα.
Σε συνέντευξη του στο «Πρώτο Θέμα», ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος τόνισε: "Πιστεύω ότι περισσεύουν οι αργίες. Οι μαθητές πρέπει να μάθουν περισσότερα και καλύτερα. Γι' αυτό χρειάζεται πέραν της εμβάθυνσης του μαθήματος, η επιμήκυνση του σχολικού έτους. Τα δημοτικά μας κάνουν μάθημα 170 ημέρες και τα γυμνάσια και λύκεια 150. Άλλωστε, ιδιαίτερα στο Λύκειο, περισσότερες ημέρες στο σχολείο σημαίνει λιγότερες ώρες στο φροντιστήριο".
Επίσης, ο κ. Αρβανιτόπουλος ξεκαθάρισε ότι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα προχωρήσει, λέγοντας: «Θεσμοθετήσαμε μετά από 30 χρόνια την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, αλλά και του εκπαιδευτικού έργου. Όχι μόνον θα προχωρήσει, αλλά και θα επιταχυνθεί. Οι αντιδράσεις είναι το κύκνειο άσμα μιας συντεχνίας, και όχι της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών που την επιζητούν».
Σε ό,τι αφορά στις νέες παιδαγωγικές μεθόδους, το υπουργείο Παιδείας αναμένεται να μειώσει τη σχολική ύλη και να εφαρμόσει νέα παιδαγωγική μέθοδο, προκειμένου οι μαθητές να κατανοούν αυτά που διδάσκονται από τα βιβλία τους και να αποκτούν τις αντίστοιχες ικανότητες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η επιμήκυνση του σχολικού έτους ενδέχεται να ισχύσει και από εφέτος για τους καθηγητές, προκειμένου μέχρι τα μέσα Ιουλίου να ολοκληρωθούν όλες οι εργασίες, που συνήθως γίνονται στο «παρά πέντε», πριν την έναρξη των σχολικών μαθημάτων.
«Η νέα χρονιά πρέπει να βρει το σχολείο καθόλα έτοιμο να ξεκινήσει και να μην γίνεται αγώνας δρόμου στις αρχές Σεπτεμβρίου, προκειμένου να τακτοποιηθούν οι προετοιμασίες» επισημαίνει στέλεχος του υπουργείου.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, τα μαθήματα την ερχόμενη χρονιά μελετάται να ξεκινήσουν στις 8 Σεπτεμβρίου, αντί στις 11 που είναι καθιερωμένο, ενώ η λήξη του σχολικού έτους να γίνεται λίγες ημέρες μετά.
Μελετάται επίσης η κατάργηση σχολικών αργιών, όπως της 7ης Ιανουαρίου του Αγίου Ιωάννη, η οποία καθιερώθηκε ως αργία ύστερα από φορά που «έπεσε» Παρασκευή και δόθηκε ως αργία.
Στο ίδιο μήκος κύματος, μελετάται η επιστροφή στο σχολείο την Τετάρτη, μετά τον εορτασμό του Πάσχα, χωρίς να έχει οριστικοποιηθεί ακόμα.
Σε συνέντευξη του στο «Πρώτο Θέμα», ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος τόνισε: "Πιστεύω ότι περισσεύουν οι αργίες. Οι μαθητές πρέπει να μάθουν περισσότερα και καλύτερα. Γι' αυτό χρειάζεται πέραν της εμβάθυνσης του μαθήματος, η επιμήκυνση του σχολικού έτους. Τα δημοτικά μας κάνουν μάθημα 170 ημέρες και τα γυμνάσια και λύκεια 150. Άλλωστε, ιδιαίτερα στο Λύκειο, περισσότερες ημέρες στο σχολείο σημαίνει λιγότερες ώρες στο φροντιστήριο".
Επίσης, ο κ. Αρβανιτόπουλος ξεκαθάρισε ότι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα προχωρήσει, λέγοντας: «Θεσμοθετήσαμε μετά από 30 χρόνια την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, αλλά και του εκπαιδευτικού έργου. Όχι μόνον θα προχωρήσει, αλλά και θα επιταχυνθεί. Οι αντιδράσεις είναι το κύκνειο άσμα μιας συντεχνίας, και όχι της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών που την επιζητούν».
Σε ό,τι αφορά στις νέες παιδαγωγικές μεθόδους, το υπουργείο Παιδείας αναμένεται να μειώσει τη σχολική ύλη και να εφαρμόσει νέα παιδαγωγική μέθοδο, προκειμένου οι μαθητές να κατανοούν αυτά που διδάσκονται από τα βιβλία τους και να αποκτούν τις αντίστοιχες ικανότητες.