Μέχρι σήμερα, οι κάτοχοι ιστορικών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών
μπορούσαν να κυκλοφορούν νόμιμα σε δημόσιους δρόμους αν είχαν ιστορικές
πινακίδες από οποιαδήποτε Ελληνική ομοσπονδία (ΦΙΛΠΑ, ΕΟΟΕ, ΕΛΠΑ),
προκειμένου να μετακινήσουν τα οχήματά τους για λόγους συντήρησης, αλλά
και να μετακινηθούν από και προς επίσημες εκδηλώσεις, όπως εκθέσεις,
αγώνες και άλλα events.
Ωστόσο η κυβέρνηση αποφάσισε την απαγόρευση κάθε μετακίνησής τους σε δημόσιο δρόμο. Αυτό αναφέρεται στο ΦΕΚ 3641 (PDF) που δημοσιεύτηκε στις 16 Οκτωβρίου. Η μεταφορά των συγκεκριμένων οχημάτων επιτρέπεται πλέον μονάχα με ρυμουλκούμενα τρέιλερ.
Η απόφαση αυτή πάρθηκε επειδή ορισμένοι κάτοχοι ιστορικών οχημάτων έκαναν κατάχρηση και κυκλοφορούσαν συνεχώς τα αυτοκίνητα τους ως καθημερινό αυτοκίνητό τους. Έτσι, όπως καταλαβαίνεις, “μαζί με τα ξερά, καίγονται και τα χλωρά” στη προσπάθεια της κυβέρνησης να βάλει ένα τέλος στη κατάχρηση αυτή. Μάλιστα όπως αναφέρεται στο ΦΕΚ, όποιος πιαστεί να κυκλοφορεί σε δημόσιο δρόμο όχημα με ιστορικές πινακίδες, θα κληθεί να πληρώσει πρόστιμο 1.500 ευρώ.
Η ΦΙΛΠΑ με ανακοίνωσή της αναφέρει πως πρόκειται για λάθος και προσπαθεί να συναντηθεί με τους αρμόδιους φορείς του Υπουργείου Οικονομικών για τη διευκρίνιση και την τροποποίηση της απόφασης αυτής. Συγκεκριμένα αναφέρει:
Μας κοινοποιήθηκε το νέο ΦΕΚ 3641 σχετικά με την πιστοποίηση και κυκλοφορία των ιστορικών οχημάτων (ως συνημμένο).
Είναι προφανές ότι εκ παραδρομής χρησιμοποιήθηκαν οι όροι και περιορισμοί των αγωνιστικών οχημάτων και όχι των ιστορικών.
Καταβάλλεται πολύ μεγάλη προσπάθεια για συνάντηση με τους αρμόδιους φορείς του Υπουργείου Οικονομικών για τη διευκρίνιση και τροποποίηση της απόφασης αυτής.
Από το site της ΦΙΛΠΑ θα υπάρχει συνεχής ενημέρωση σχετικά με την πρόοδο της προσπάθειάς μας.
Εν τω μεταξύ, προτείνουμε στα μέλη μας την αποφυγή κυκλοφορίας οχημάτων με ιστορικές πινακίδες μέχρι νεοτέρας διότι είναι το πρόστιμο έχει οριστεί στα 1.500,00€.
Τι θα γίνει άραγε με όλους εκείνους που διατηρούν για συναισθηματικούς λόγους ένα ιστορικό αυτοκίνητο; Το κόστος των συμβατικών πινακίδων είναι τεράστιο σε σχέση με το κόστος των ιστορικών πινακίδων, μιας και ο ιδιοκτήτης θα κληθεί να πληρώσει ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας και τεκμήριο για το αυτοκίνητο.
autoblog
Ωστόσο η κυβέρνηση αποφάσισε την απαγόρευση κάθε μετακίνησής τους σε δημόσιο δρόμο. Αυτό αναφέρεται στο ΦΕΚ 3641 (PDF) που δημοσιεύτηκε στις 16 Οκτωβρίου. Η μεταφορά των συγκεκριμένων οχημάτων επιτρέπεται πλέον μονάχα με ρυμουλκούμενα τρέιλερ.
Η απόφαση αυτή πάρθηκε επειδή ορισμένοι κάτοχοι ιστορικών οχημάτων έκαναν κατάχρηση και κυκλοφορούσαν συνεχώς τα αυτοκίνητα τους ως καθημερινό αυτοκίνητό τους. Έτσι, όπως καταλαβαίνεις, “μαζί με τα ξερά, καίγονται και τα χλωρά” στη προσπάθεια της κυβέρνησης να βάλει ένα τέλος στη κατάχρηση αυτή. Μάλιστα όπως αναφέρεται στο ΦΕΚ, όποιος πιαστεί να κυκλοφορεί σε δημόσιο δρόμο όχημα με ιστορικές πινακίδες, θα κληθεί να πληρώσει πρόστιμο 1.500 ευρώ.
Η ΦΙΛΠΑ με ανακοίνωσή της αναφέρει πως πρόκειται για λάθος και προσπαθεί να συναντηθεί με τους αρμόδιους φορείς του Υπουργείου Οικονομικών για τη διευκρίνιση και την τροποποίηση της απόφασης αυτής. Συγκεκριμένα αναφέρει:
Μας κοινοποιήθηκε το νέο ΦΕΚ 3641 σχετικά με την πιστοποίηση και κυκλοφορία των ιστορικών οχημάτων (ως συνημμένο).
Είναι προφανές ότι εκ παραδρομής χρησιμοποιήθηκαν οι όροι και περιορισμοί των αγωνιστικών οχημάτων και όχι των ιστορικών.
Καταβάλλεται πολύ μεγάλη προσπάθεια για συνάντηση με τους αρμόδιους φορείς του Υπουργείου Οικονομικών για τη διευκρίνιση και τροποποίηση της απόφασης αυτής.
Από το site της ΦΙΛΠΑ θα υπάρχει συνεχής ενημέρωση σχετικά με την πρόοδο της προσπάθειάς μας.
Εν τω μεταξύ, προτείνουμε στα μέλη μας την αποφυγή κυκλοφορίας οχημάτων με ιστορικές πινακίδες μέχρι νεοτέρας διότι είναι το πρόστιμο έχει οριστεί στα 1.500,00€.
Τι θα γίνει άραγε με όλους εκείνους που διατηρούν για συναισθηματικούς λόγους ένα ιστορικό αυτοκίνητο; Το κόστος των συμβατικών πινακίδων είναι τεράστιο σε σχέση με το κόστος των ιστορικών πινακίδων, μιας και ο ιδιοκτήτης θα κληθεί να πληρώσει ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας και τεκμήριο για το αυτοκίνητο.
autoblog