24.11.19

Τι υποστήριξε η 42χρονη γυναίκα στους αστυνομικούς για το έγκλημα στην Ιθάκη

Η 42χρονη γυναίκα που ήταν παρούσα στον ξυλοδαρμό 40χρονου άνδρα από τον εν διαστάσει σύζυγό της, με αποτέλεσμα τον θάνατο του πρώτου, το περασμένο Σάββατο (16/11), έδωσε κατάθεση στους αστυνομικούς.
Τη δική της κατάθεση έδωσε στους αστυνομικούς η 42χρονη γυναίκα για τον θάνατο του 40χρονου άνδρα, στην Ιθάκη, το περασμένο Σάββατο, και υποστήριξε πώς του επιτέθηκε ο εν διαστάσει σύζυγός της.

Ειδικότερα, η 42χρονη γυναίκα -σύμφωνα με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star που προβλήθηκε το Σάββατο (23/11)- δήλωσε:
«Με το θύμα γνωριστήκαμε στο εξωτερικό πριν από 16 χρόνια και είχαμε φιλικές σχέσεις. Εκείνος ήξερε τα προβλήματα που αντιμετώπιζα τον τελευταίο καιρό και στεκόταν στο πλευρό μου. Η σχέση μας έγινε ερωτική το τελευταίο δεκαήμερο που ταξίδεψε από την Αγγλία για να με δει. Ήρθε στην Ιθάκη για έξι ημέρες και μετά πήγε στην Κεφαλλονιά. Επέστρεψε στο νησί στις 15 του μήνα γιατί τον πήρα τηλέφωνο και του είπα ότι ο εν διαστάσει σύζυγός μου με παρακολουθούσε και μου επιτέθηκε στο σπίτι».
Ως προς το περιστατικό της επίθεσης, η γυναίκα ανέφερε:
«Όταν μπήκε μέσα, με έσπρωξε και άρπαξε το θύμα από το πουκάμισο. Τον σήκωσε από το κρεβάτι και του φώναζε "τι κάνεις με τη γυναίκα μου;". Άρχισε να τον χτυπάει με γροθιές στο πρόσωπο. Ο φίλος μου έπεσε με την πρώτη κάτω και δεν ανταπέδωσε κανένα χτύπημα. Προσπαθούσε να τον ηρεμήσει. Εγώ φώναζα στον εν διαστάσει σύζυγό μου να σταματήσει. Εκείνος με έβρισε, με χαστούκισε και με έφτυσε. Μου είπε ότι θα μου πάρει την κόρη μου και δεν θα μου δώσει διαζύγιο. Μετά έφυγε…».
Στη συνέχεια, η γυναίκα τόνισε πως είπε στον 40χρονο άνδρα να πάει στο νοσοκομείο, αλλά εκείνος αρνήθηκε:
«Μου είπε ότι είχε σπάσει η μύτη του, αλλά ήξερε τι έπρεπε να κάνει, αφού του είχε συμβεί άλλες δύο φορές στο παρελθόν. Επέμενε να γυρίσω σπίτι και έφυγα… Εκείνος μου τηλεφώνησε γύρω στις 17:00. Αφού μου είπε ότι αιφνιδιάστηκε από τα χτυπήματα του συζύγου μου γι’ αυτό και δεν αντέδρασε, αρνήθηκε πάλι να πάει στο νοσοκομείο».
Όπως κατέθεσε στους αστυνομικούς, η 42χρονη επέστρεψε στο ξενοδοχείο για να δει τον 40χρονο άνδρα επειδή εκείνος δεν απαντούσε στα μηνύματά της:
«Γύρω στις εννέα παρά έφτασα στο δωμάτιο και επικοινώνησα με την ιδιοκτήτρια για να μου ανοίξει την κλειδωμένη εξώπορτα. Άνοιξε και του δωματίου του. Όταν μπήκα μέσα, τον είδα ξαπλωμένο στο κρεβάτι. Τον σκούντηξα και εκείνος αντέδρασε, αλλά δεν ξύπνησε. Δεν επέμεινα γιατί τον είδα ταλαιπωρημένο. Ανέπνεε, αλλά μύριζε αλκοόλ».
Η ίδια ξαναπήγε στο ξενοδοχείο που διέμενε ο 40χρονος άνδρας την επόμενη ημέρα και, όπως υποστήριξε στους αστυνομικούς, διαπίστωσε ότι ήταν νεκρός:
«Όταν μπήκα μέσα, νόμιζα ότι κοιμάται. Τον σκούντηξα και είδα ότι ήταν κρύος. Φώναξα στη ρεσεψιόν για βοήθεια και ύστερα από 20 λεπτά, ήρθε γιατρός που διαπίστωσε τον θάνατό του».
Για την υπόθεση κατέθεσε και άλλος ένας μάρτυρας, ο οποίος είπε:
«Η γυναίκα μού είπε στα Αγγλικά ότι ο πρώην άντρας της τον είχε χτυπήσει και αιμορραγούσε και ότι αυτή του είχε καθαρίσει τα αίματα και αυτός της είχε πει ότι ήταν καλά».
Ο επιχειρηματίας έχει απολογηθεί ήδη στον ανακριτή με την κατηγορία της θανατηφόρας βλάβης και αφέθηκε ελεύθερος.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου