6.6.19

ΚΕΡΑΜΙΔΑ !!! Πήγε να γνωρίσει τους γονείς της κοπέλας του και ανακάλυψε πως είχε κοιμηθεί με την μητέρα της

Το να γνωρίζεις τους γονείς της κοπέλας σου, πολλές φορές δημιουργεί άβολες καταστάσεις.
Καμία όμως δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτή που έζησε έναν 21χρονος και την οποία εξιστόρισε ο ίδιος στο Reddit…
Ιδού λοιπόν τι έγραψε…
«Ζω σε μία μεγάλη πόλη, αλλά υπάρχουν μόνο τρία αξιόλογα νυχτερινά μαγαζιά, οπότε είναι συνηθισμένο να βλέπεις συχνά τους ίδιους ξένους. Πριν από μερικούς μήνες, ήμουν με συναδέλφους για ποτό, σε ένα ωραίο ροκ μπαρ όπου έπαιζε ένα συγκρότημα…
Πρόσεξα μία ξανθιά κοπέλα πως με είχε κοιτάξει μερικές φορές και έτσι πήγα εκεί, της μίλησα και της ζήτησα το τηλέφωνό της, καθώς δεν μπορούσα να αφήσω τους φίλους μου. Ανταλλάξαμε κάποια μηνύματα, αλλά δεν προέκυψε κάτι.
Μία εβδομάδα μετά, έπεσα πάνω της ξανά και μιλήσαμε περισσότερο. Ήπιαμε μερικά ποτά και καταλήξαμε σπίτι της για να περάσουμε το βράδυ. Παρατήρησα πως ήταν πολύ μεγαλύτερή (κοντά στα 40) από όλες τις άλλες κοπέλες που είχα κοιμηθεί πριν από αυτή. Είμαι 21 οπότε είχε σχεδόν τα διπλάσια χρόνια μου. Ήταν πολύ όμορφη και είπα πως θα μάθω μερικά πράγματα. Το μόνο που έμαθα ήταν πως να μετανιώνεις κάτι.
Προχώρησα παρακάτω και την ξέχασα. Πριν από μερικές εβδομάδες γνώρισα μία κοπέλα στο Tinder. Τα βρήκαμε και μετά από μερικά ωραία ραντεβού με κάλεσε στο σπίτι (μένω 20 λεπτά μακριά με το αυτοκίνητο). Καθώς πηγαίναμε εκεί, διαπίστωσα οτι ήταν στον ίδιο με εκείνη την γυναίκα. Η καρδιά μου σταμάτησε όταν την άκουσα να λέει «εδώ είναι», δείχνοντάς μου την πόρτα που πέρασα για εκείνο το φθηνό one night stand. Αμέσως την ρώτησα πόσο καιρό μένει εκεί και εκείνη μου απάντησε: «Όλη μου την ζωή. Εγώ οι γονείς μου, η μικρή μου αδελφή και ο σκύλος».
Όλοι ήταν σπίτι. Το ήξερα. Έπρεπε να της το πω.
Σοκαρίστηκε, ειδικά όταν της είπα ποιο ήταν το όνομα της μητέρας της.
Ήξερα οτι ήταν ανοιχτόμυαλη και έξυπνη από τα πρώτα μας ραντεβού, οπότε κατάλαβε και δεν μου επιτέθηκε. Συμφωνήσαμε πως δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να βλεπόμαστε, αλλά μου άρεσε πολύ, κάτι που είναι σπάνιο για εμένα.
Δεν μου είπε κάτι για τον γάμο των γονιών της και δεν την ρώτησα. Επίσης δεν θέλησα να μάθω πως εκείνο το βράδυ το σπίτι ήταν ελεύθερο».
πηγή

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου