6.6.19

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Θέλω από τα βάθη της καρδιάς μου να ευχαριστήσω όλους όσους στήριξαν την υποψηφιότητά μου και με ανέδειξαν πρώτο στη Μεσσηνία με το συνδυασμό του Γιάννη Μπουντρούκα. 
Τους είμαι ευγνώμων.
 Για πρώτη φορά ήμουν υποψήφιος στον αυτοδιοικητικό στίβο και η αγάπη όλων σας με έχει συγκινήσει. Θέλω να ευχαριστήσω τον επικεφαλής του συνδυασμού μας το Γιάννη Μπουντρούκα και όλους τους συνυποψηφίους με τους οποίους από κοινού ,υπό αντίξοες συνθήκες, δώσαμε αυτή τη μάχη. 
Να ευχαριστήσω τους κατοίκους του χωριού απ΄ όπου κατάγεται η οικογένειά μου το Βλάση που πέρα από ιδεολογίες με στήριξε σε ποσοστό που ξεπερνά το 80%. 
Τέλος να ευχαριστήσω και όσους είχαν να πουν ένα καλό λόγο για τον συνδυασμό και για εμένα αλλά διαφορετικές ιδεολογίες ή άλλες υποχρεώσεις δεν τους επέτρεψαν να μας ψηφίσουν.
Αν και έχουν περάσει τόσες μέρες δεν έχει ξεκαθαριστεί αν θα είμαι στο Περιφερειακό Συμβούλιο αφού ο εκλογικός νόμος πολλάκις καθιστά τους έσχατους πρώτους και δημοσιογραφικές πληροφορίες μιλούν για «εκλογική καραμπόλα» στη Μεσσηνία που θα δώσει την έδρα που δικαιούμαστε στην Κορινθία ή στην Αργολίδα ,οι οποίες έχουν πολύ λιγότερες ψήφους. 
Αν αυτό συμβεί με ξεπερνάει αλλά δεν με απογοητεύει.

Σωτήρης Αποστολόπουλος

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου