Χωρίς πρόσβαση στα τηλεφωνικά ραντεβού για γιατρούς του ΕΟΠΥΥ έμειναν
σήμερα το πρωί οι ασφαλισμένοι, καθώς «έπεσε» το σύστημα του Οργανισμού.
Το προσωπικό του τηλεφωνικού κέντρου απαντούσε μεν στα τηλεφωνήματα του κοινού αλλά δεν μπορούσε να εξυπηρετήσει τους ασφαλισμένους.
Η απάντηση που εισέπρατταν όσοι καλούσαν στα πενταψήφια νούμερα ήταν ότι δεν μπορούσαν να κλείσουν ή να ακυρώσουν ραντεβού και θα έπρεπε να ξανακαλέσουν. Ωστόσο, πριν από λίγο αποκαταστάθηκε η βλάβη και οι ασφαλισμένοι μπορούν πλέον να εξυπηρετηθούν κανονικά.
Το προσωπικό του τηλεφωνικού κέντρου απαντούσε μεν στα τηλεφωνήματα του κοινού αλλά δεν μπορούσε να εξυπηρετήσει τους ασφαλισμένους.
Η απάντηση που εισέπρατταν όσοι καλούσαν στα πενταψήφια νούμερα ήταν ότι δεν μπορούσαν να κλείσουν ή να ακυρώσουν ραντεβού και θα έπρεπε να ξανακαλέσουν. Ωστόσο, πριν από λίγο αποκαταστάθηκε η βλάβη και οι ασφαλισμένοι μπορούν πλέον να εξυπηρετηθούν κανονικά.