4.4.14

Κι ο Παναγούλης μιλάει με τον Κασιδιάρη: Αν μου ζητούσε να πάω μάρτυρας και πίστευα ότι έπρεπε, θα πήγαινα !

Την ώρα που ο ΣΥΡΙΖΑ κατακεραυνώνει την κυβέρνηση για την υπόθεση Μπαλτάκου, αναταράξεις στην Κουμουνδούρου προκαλούν οι δηλώσεις Κασιδιάρη στον ραδιοσταθμό Alpha ο οποίος άφησε να εννοηθεί ότι είχε συνομιλία και με τον Στάθη Παναγούλη.
Μάλιστα υποστήριξε χωρίς να αναφέρει ωστόσο λεπτομέρειες, ότι είχε συνομιλία μαζί του γιατί του είχε ζητήσει να πάει ως μάρτυρας στην υπόθεσή του αλλά αυτός αν και τον στήριξε αρνήθηκε γιατί δέχθηκε κομματικές πιέσεις.
Από την πλευρά του ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Στάθης Παναγούλης δεν αρνήθηκε ότι είχε συνομιλία με τον Ηλία Κασιδιάρη λέγοντας στο Βήμα:
«Μιλάω με όλους τους βουλευτές και με τους 298 της Βουλής, εκτός του Μάκη Βορίδη. Όποιος μου πει γεια στη Βουλή του λέω και εγώ» είπε συγκεκριμένα και αρνήθηκε ότι ο κ. Κασιδιάρης του πρότεινε να είναι μάρτυρας: 
«Ποτέ δεν μου ζήτησε να είμαι μάρτυρας. Κι αν μου το ζητούσε, αν πίστευα ότι θα μπορούσα να πάω, θα πήγαινα, δεν δέχομαι ποτέ κομματικές πιέσεις», είπε συγκεκριμένα.
Σε ερώτηση εάν στις συναντήσεις που είχε με τον κ. Κασιδιάρη, έγινε αναφορά για τους ισχυρισμούς της Χρυσής Αυγής περί σκευωρίας κτλ, ο κ. Παναγούλης είπε: «Δεν θα έλεγα τίποτα που να θίγει την προσωπικότητά μου και τον ΣΥΡΙΖΑ».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου