4.4.14

Μάρω Λύτρα: Μάθετε πού δουλεύει αφού την... εγκατέλειψε το τραγούδι

Από τα μικρόφωνα και τα γαρύφαλλα… στις ενέσεις και τους καθετήρες η Μάρω Λύτρα, που αποφάσισε να αφήσει το τραγούδι και να γίνει νοσοκόμα!
Επιστρέφοντας στον Καναδά, η Μάρω άλλαξε και ζωή και δουλειά. 
Όπως προσθέτει, αποφάσισε να σπουδάσει και να γίνει νοσοκόμα! 
«Δουλεύω πάνω σε αυτό part time. Ναι, περίεργο είναι, το ξέρω…», καταλήγει, ενώ διαψεύδει τις πρόσφατες φήμες που την ήθελαν έγκυο.

«Έβλεπα την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας να αλλάζει. Όπως άλλαζε παράλληλα και η νυχτερινή ζωή. Αλλάζανε οι μισθοί. Άρχισαν σιγά σιγά να πέφτουν τα νυχτοκάματα για τους νέους καλλιτέχνες. Έτσι είπα στον εαυτό μου, πριν η καριέρα μου πιάσει πάτο, θα φύγω όσο ακόμα είμαι ψηλά», λέει η τραγουδίστρια σε συνέντευξή της στο flogit, που γνωρίσαμε μέσω του «Fame Story» πριν από περίπου 10 χρόνια.

Μάλιστα, όπως αποκαλύπτει, πήρε την απόφασή της την ώρα που έκανε πρεμιέρα στο πλευρό του Νότη Σφακιανάκη: «καθώς περπατούσα στην πίστα, με το γεμάτο από κόσμο κάτω μαγαζί, να φωνάζουν και να χειροκροτούν για εμένα, κοίταξα πίσω μου την ορχήστρα και τους προβολείς να θολώνουν τα μάτια μου… Είχα μουδιάσει. Από το στόμα μου δεν έβγαιναν οι λέξεις του τραγουδιού.. Τότε ήχησε μια φωνή στο κεφάλι μου. Άκουσα τον εαυτό μου να μου λέει «ΜΑΡΩ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ»… Ήταν τόσο παράξενο το μυρμίγκιασμα στην κοιλιά μου, ακριβώς αυτό που έπρεπε να αισθανθώ για να πάρω τις αποφάσεις μου».


ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου