Αεροσκάφος F - 4 Phantom της Πολεμικής Αεροπορίας, κυριολεκτικά γλίτωσε
την συντριβή από θαύμα.
Οι χειριστές του εκ των οποίων ο ένας
υποδιοικητής της μονάδας από την οποία είχε απογειωθεί το αεροσκάφος,
έκαναν πτήση σε εξαιρετική χαμηλό ύψος πάνω από την επιφάνεια της
θάλασσας. Τόσο χαμηλή που μία από τις δεξαμενές του αεροσκάφους “βρήκε”
στο κύμα!!! Πως σώθηκαν οι δύο πιλότοι και κατάφεραν μάλιστα να
προσγειώσουν με διαδικασίες έκτακτης ανάγκης το F - 4;
Όσοι έχουν γνώση του περιστατικού με ένα στόμα λένε: “Είχαν άγιο”!
Το περιστατικό έγινε στις 26 Μαρτίου. Το ΓΕΑ επέλεξε να μην ανακοινώσει το παραμικρό.
Επειδή όμως στην Καλαμάτα υπήρξε κινητοποίηση για την υποδοχή του “λαβωμένου μαχητικού”, οι πληροφορίες που δόθηκαν έκαναν λόγο για “σύγκρουση με πτηνό” η οποία και οδήγησε στην αναγκαστική προσγείωση.
Δυστυχώς τα πράγματα ήταν πολύ χειρότερα. Το ΓΕΑ διερευνά τις συνθήκες κάτω από τις οποίες η ζωή των δύο χειριστών τέθηκε σε κίνδυνο. Όλα δείχνουν ανθρώπινο λάθος και κακό υπολογισμό. Σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται τόσο χαμηλή πτήση . Για να “βρει” η δεξαμενή του αεροσκάφους στο “κύμα” το ύψος που πέταγε το αεροσκάφος ήταν σχεδόν…μηδενικό. Υπήρχε λόγος για τόσο χαμηλή πτήση; Προφανώς όχι.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Onalert έχουν κινηθεί διαδικασίες για την αντικατάσταση του υποδιοικητή που πετούσε το F -4 Phantom. Είχε πρόσφατα τοποθετηθεί σ΄ αυτή τη θέση μετά από υπηρεσία υπασπιστή σε πολύ σημαντικό πρόσωπο .
Για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Είναι σύνηθες πιλότοι μαχητικών να ξεπερνούν τα όρια ασφαλείας με χαμηλές διελεύσεις. Αλλά αυτά τα ρίσκα πολύ συχνά κοστίζουν ανθρώπινες ζωές που είναι πάντα σημαντικές.
Δείτε για παράδειγμα το βίντεο - θρύλος με τη χαμηλή διέλευση του F - 4 όπου το φτερό του ακουμπά στην επιφάνεια της θάλασσας.
Όσοι έχουν γνώση του περιστατικού με ένα στόμα λένε: “Είχαν άγιο”!
Το περιστατικό έγινε στις 26 Μαρτίου. Το ΓΕΑ επέλεξε να μην ανακοινώσει το παραμικρό.
Επειδή όμως στην Καλαμάτα υπήρξε κινητοποίηση για την υποδοχή του “λαβωμένου μαχητικού”, οι πληροφορίες που δόθηκαν έκαναν λόγο για “σύγκρουση με πτηνό” η οποία και οδήγησε στην αναγκαστική προσγείωση.
Δυστυχώς τα πράγματα ήταν πολύ χειρότερα. Το ΓΕΑ διερευνά τις συνθήκες κάτω από τις οποίες η ζωή των δύο χειριστών τέθηκε σε κίνδυνο. Όλα δείχνουν ανθρώπινο λάθος και κακό υπολογισμό. Σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται τόσο χαμηλή πτήση . Για να “βρει” η δεξαμενή του αεροσκάφους στο “κύμα” το ύψος που πέταγε το αεροσκάφος ήταν σχεδόν…μηδενικό. Υπήρχε λόγος για τόσο χαμηλή πτήση; Προφανώς όχι.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Onalert έχουν κινηθεί διαδικασίες για την αντικατάσταση του υποδιοικητή που πετούσε το F -4 Phantom. Είχε πρόσφατα τοποθετηθεί σ΄ αυτή τη θέση μετά από υπηρεσία υπασπιστή σε πολύ σημαντικό πρόσωπο .
Για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Είναι σύνηθες πιλότοι μαχητικών να ξεπερνούν τα όρια ασφαλείας με χαμηλές διελεύσεις. Αλλά αυτά τα ρίσκα πολύ συχνά κοστίζουν ανθρώπινες ζωές που είναι πάντα σημαντικές.
Δείτε για παράδειγμα το βίντεο - θρύλος με τη χαμηλή διέλευση του F - 4 όπου το φτερό του ακουμπά στην επιφάνεια της θάλασσας.
onalert.gr