4.4.14

Εμπλέκει και τον Ν. Βούτση σε ΣΥΡΙΖΑ ο Παναγιώταρος


Εμπλέκει και τον Ν. Βούτση σε ΣΥΡΙΖΑ ο Παναγιώταρος

ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΨΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ !!! 
 
Απειλές προς τον ΣΥΡΙΖΑ εκτοξεύει τώρα η Χρυσή Αυγή, με τον βουλευτή της Ηλία Παναγιώταρο να ισχυρίζεται ότι έχει ηχογραφημένη συνομιλία με τον Νίκο Βούτση, προκαλώντας την άμεση απάντηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος ξεκαθάρισε πως οι θέσεις του για τη ΧΑ είναι γνωστές και ταυτίζονται με αυτές του κόμματός του.

Ο Ηλίας Παναγιώταρος, μετά τις χθεσινές προειδοποιήσεις του περί άλλων έξι έως επτά βίντεο που, όπως υποστηρίζει, περιλαμβάνουν συνομιλίες του με στελέχη και βουλευτές της ΝΔ και, ισχυρίστηκε σήμερα το πρωί, μιλώντας στο κανάλι ΑΡΤ, ότι έχει ηχογραφήσει συνομίλια και με τον Νίκο Βούτση του ΣΥΡΙΖΑ.

Το γεγονός προκάλεσε την άμεση αντίδραση του γραμματέα της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος αρνήθηκε οποιαδήποτε σχέση και συνομιλία με στελέχη της Χρυσής Αυγής.

«Δεν είχα υπόψη μου να αναφερθώ στα του κ. Μπαλτάκου κ.λπ., και γιατί έχω καλυφθεί απολύτως από τους προλαλήσαντες συναδέλφους. Είμαι υποχρεωμένος όμως, επειδή από ένα μέσο ενημέρωσης ένας βουλευτής της Χρυσής Αυγής εδώ και μία ώρα είπε ότι έχει συνομιλήσει και με άλλους βουλευτές από όλους τους χώρους, μεταξύ των οποίων και με εμένα για τα θέματα που τους απασχολούν, από του βήματος της Βουλής να διαψεύσω κατηγορηματικά οποιαδήποτε συνάντηση ή συζήτηση με βουλευτή η στέλεχος της Χρυσής Αυγής και να πω ότι έχω προσωπικές απόψεις και που δημόσια έχω εκφράσει αλλά και συλλογικές αποφάσεις του ΣΥΡΙΖΑ με τις οποίες συμφωνώ και τις οποίες υπηρετώ στη Βουλή και στο δημόσιο χώρο. Τελεία ως προς αυτό το ζήτημα. Είμαι πάρα πολύ σαφής» είπε ο κ. Βούτσης.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου