12.3.11

Άντε γ......ε επιτέλους “παπαγάλοι” της συμφοράς!

Όταν έγραψα αρχές της εβδομάδας ένα άρθρο με τίτλο "Γιατί δεν θα χρεοκοπήσουμε", δέχτηκα δεκάδες τηλεφωνήματα από συναδέλφους, γνωστούς ακόμη και συγγενείς που σαν να ήταν...
συνεννοημένοι μεταξύ τους μου έκαναν όλοι την ίδια ερώτηση "Τρελός είσαι;".
Σε ένα κλίμα μαύρο και νοσηρό, με δεκάδες "παπαγάλους" στο χώρο της πολιτικής, της οικονομίας, της δημοσιογραφίας να προαναγγέλλουν το "τέλος" και να παρακινούν τον κόσμο να μαζέψει τα λίγα ή πολλά χρήματά του και να τα κρύψει στο... πάπλωμα, ίσως σε κάποιους να φάνηκα πράγματι σαν τον τρελό του χωριού όταν δήλωσα απερίφραστα ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΟΥΜΕ.
Μόλις ενημερώθηκα ότι ο Γιώργος Παπανδρέου στην Σύνοδο πήρε και επιμήκυνση 7 ετών και μείωση του επιτοκίου κατά 1 % - φυσικά με δεσμεύσεις-, η πρώτη μου αντίδραση ήταν αυτή που διαβάζετε στον τίτλο: Άντε γαμηθείτε επιτέλους "παπαγάλοι" της συμφοράς!
Όχι, δεν διαθέτω κληρονομικό χάρισμα! Η θέση μου αυτή στηρίχτηκε σε κάτι που μου έχει χαρίσει η μακροχρόνια εμπειρία μου στην ανεξάρτητη δημοσιογραφία: κοινό νου! Όταν προσπαθείς να επιβιώσεις μόνος σου σε έναν χώρο που τα μαχαιρώματα και τα συμφέροντα πετάνε σαν λεπίδες πάνω από το κεφάλι σου, μαθαίνεις να "διαβάζεις" πίσω από τις λέξεις. Να κλείνεις τα αυτιά σου στα καθάρματα που - δυστυχώς- υπήρχαν, υπάρχουν και θα επιβιώνουν πάντα! Να συνδυάζεις τις πληροφορίες με το ένστικτό σου και να καταλήγεις στα δικά σου καθαρά και ανεπηρέαστα συμπεράσματα!
Έχω όμως μάθει και κάτι ακόμη, ιδιαίτερα χρήσιμο τις ώρες της κρίσης: να μην αφήνω την οργή μου να δηλητηριάζει την σκέψη μου. Φυσικά και είμαι οργισμένος με τα όσα συμβαίνουν. Όμως είναι λάθος και δεν οδηγεί πουθενά να μοιράζομαι μαζί σας καταστροφολογικές σκέψεις ή να κάθομαι με σταυρωμένα χέρια περιμένοντας την πτώση της κυβέρνησης - γιατί αυτό θα εκτονώσει τον θυμό μου!
Την πιο κρίσιμη στιγμή για την Ελλάδα, οι τζογαδόροι της πτώχευσης, διαψεύστηκαν πανηγυρικά! Δεν θα σας πω ψέματα ότι σωθήκαμε, αλλά είναι σαφές ότι έγινε ένα βήμα πίσω από το χείλος του γκρεμού που μας είχαν φέρει όσοι κυβερνούν αυτήν τη χώρα τα τελευταία 20 χρόνια!
Και κυβερνούν γιατί εμείς τους ψηφίζουμε! Θα το ξαναπώ: είναι ώρα να βροντοφωνάξουμε σε όλους - εγχώριους και ξένους- ότι η Ελλάδα είμαστε εμείς! Και είμαστε αποφασισμένοι να μην μας εξαφανίσουν από το χάρτη!
Κώστας Χαρδαβέλλας
newsbomb.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου